Consumentennieuwsbrief van de Autoriteit Financiële Markten Lees online  |  Afmelden
AFM   16 februari 2017
Heb je een klacht over je financiële dienstverlener? Dit kun je doen.
Het kan zijn dat je een meningsverschil hebt met je financiële adviseur en er niet uitkomt. Blijf er niet mee rondlopen. Overweeg om een klacht in te dienen. In 3 stappen naar een oplossing en tips voor het schrijven van een klachtenbrief.
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
Lees meer
 
Jij wil toch ook weten hoeveel pensioen je later krijgt?
Het is verstandig om op tijd over je pensioen na te denken. Als je jong bent, heb je nog voldoende tijd en mogelijkheden om een goed pensioen op te bouwen. Hoe krijg je een goed overzicht van wat je later aan pensioen krijgt? En wat heb je nodig denk je?
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
Lees meer
 
Wat vind je van de informatie die je van je financiële dienstverlener krijgt?
Zomaar een vraag die wij je zouden kunnen stellen als je lid bent van het Consumenten&panel van de AFM. Wil je ook graag je mening geven, meedoen aan een onderzoek of meedenken met de AFM? Meld je dan aan voor het Consument&Panel.
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
Lees meer
 
Eerder het nieuws van de AFM ontvangen?
Volg ons op Facebook. Krijg als eerste tips, actuele info over bijvoorbeeld leningen, hypotheken en beleggen en deel ze met je vrienden op Facebook. Maar ook waarschuwingen tegen oplichters en fraudeurs.
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
Lees meer
 
Klachtenbrief
Hoe schrijf je een klachtenbrief? Bekjk onze uitgebreide tips en voorbeeldenbrieven op de website.
Lees meer
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
Wijzer in geldzaken
Hoe krijg je inzicht in je geldzaken? Hoe weet je hoeveel je overhoudt voor onverwachte uitgaven?
Lees meer
Mail
Facebook Twitter LinkedIn
 
AFM
De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen wij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland.
Contactinformatie
Veelgestelde vragen
Over AFM
Volg ons
Twitter
Facebook
Linkedin